Enteriőr - belsőépítészeti tervezés - ablakok

jegyzi: BDK
Enteriőr - belsőépítészeti tervezés - ablakok

Ma egész nap ezzel dolgoztam, de szép lett ugye:

Belsőépítésze, műanyag ablak, enteriőr, nyílászárók

belsoepiteszet-enterior.jpg

Miközben kiosztásra kerültek az új Google-PageRank értékek és számos oldalam szerzett a korábbinál jobb besorolást, beleértve több keresőoptimalizáló webhelyemet is (itt nem sorolom fel őket és linket sem küldök külön, majd a linkboxokban szerepelni fognak, ha szükséges - illetve többük szerepel is), aközben fontosnak remélt oldalaim a találati listákban is előbbre léptek. Külön örülök a még nagyon fiatal könyves oldalam hirtelen befutásának, több kulcskifejezéssel is felkerült az első táblára. Egyszer majd csak kerül rá hirdetés is, mondjuk ebben a témában: online könyv letöltés. Bár fizetett hirdetés nem, de barterhirdetés talán kerül az oldalra - értékét ez is növelni fogja, lesz hová átkattintania a nyájas olvasónak. Még egyet említek: váratlanul 4-es PR-t kapott ez az oldal: Pszichodráma.

A fenti oldal pedig eredetileg Gellért barátom vállalkozásának a támogatására jött létre. Most újabb átalakuláson esett át. A belsőépítészet című webhely évekig csak egyetlen cikket tartalmazott, ebben reklámoztam Geli patikatervezés-oldalát oly módon, hogy magára a blogra is küldtem linkeket: hadd erősödjön és a róla küldött link is legyen erős. Addig-addig, amíg 3-as PR-t kapott. Akkor elkezdtem saját céljaimra is használni, átkereszteltem Irodalmi belsőépítészet bloggá és irodalmi jellegű műhelyszövegek kerültek fel rá első sorban. Arra, hogy a belsőépítészet és/vagy belsőépítészeti tervezés kifejezésekre feljöjjön a Googléban, különösebben nem figyeltem. De feljött...

Nos, akkor viszont lehetővé kellene tenni, hogy az első táblára kerülve esetleg hozzon is valamit a konyhára. Kiadjusztáltam, hirdetések alá hangoltam. De azért kicsit lejjebb görgetve irodalmi jellege is érzékelhető. Menjen rá még egy belső link: Belsőépítészeti tervezés, műanyag ablakok

Frissítés:

A fenti poszt óta az adott oldal más orientációt is vett, ennek megfelelően bizonyos címeket és linkeket is átírtam. A téma:

Nyílászáró - Műanyag ablak

Így most ezt a poszt is új funkciót nyer egy új seo-projektben, amely a műanyag ablakok és nyílászárók belsőépítészeti tervezését érinti. Számos új weboldalt is készítettem, blog is indult a témában, illetve hát minden figyelem és link természetesen a céloldalra irányul.

A műanyag ablakoknak mint nyílászáróknak az alkalmazásáról egyébként éppen most szerzek friss tapasztalatokat, lévén házunk 50 esztendős fa ablakai közül most cseréltünk néhányat műanyagra. A hőszigetelő nyílászárók vélhetően télen a fűtési számla mérséklését hozzák.

Szólj hozzá

keresőmarketing dizájn bédéká belsőépítészet

2012. máj 05.